
«Роль педагога у відновленні психоемоційної стабільності вихованців під час освітнього процесу», педрада
У сучасних критичних реаліях педагог виконує важливу місію: допомагає дітям знаходити гармонію, долати емоційну напругу та відчувати підтримку. На педраді «Роль педагога у відновленні психоемоційної стабільності вихованців під час освітнього процесу», яка відбулася в Палаці творчості учнів, педагоги обговорили ефективні методики психоемоційної стабілізації вихованців, поділилися досвідом та практичними напрацюваннями. Психолог надала педагогам рекомендації щодо використання практик емоційної саморегуляції (дихальні вправи, mindfulness, арт-методики, гейміфікація). Педрада пройшла продуктивно, сприяла розумінню педагогами актуальності даної проблеми, мотивувала до удосконалення власної педагогічної майстерності.











