Язык сайта
Выбрать язык / Choose language:
Ukranian
English
French
German
Japanese
Italian
Portuguese
Spanish
Danish
Chinese
Korean
Arabic
Czech
Estonian
Belarusian
Latvian
Greek
Finnish
Serbian
Bulgarian
Turkish
Приветствую Вас Гість
RSS
 
Главная Регистрация Вход
Каталог статей »
Палац - це ми!

Меню сайту

Категорії розділу
Школа педмастерства [6]
Работа с одаренными [2]
Методическая площадка [13]

Главная » Статьи » Психолого-методическая работа » Школа педмастерства

Пам’ятка для педагогів, що тільки починають працювати в позашкільному закладі
Заповіді педагога
* Якщо ти не вмієш тремтливо та зворушливо любити і поважати своїх близьких, то тобі перш ніж іти працювати у позашкільний заклад, необхідно освоїти цю важливу духовну умову та якість, без яких педагога не існує.
* На великому аркуші паперу випиши всі свої професійні та людські недоліки. Посиль роботу над собою і з накопиченням досвіду, мудрості, знань, емоційних почуттів обережно приступайте до їх викреслення.
* Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в групі, то про інші твої таланти вихованці не узнають.
* Без педагогічних вимог-успіхів у вихованні та навчанні не досягнути, без авторитету не працюють педагогічні вимоги, авторитет неможливий без любові до свого предмету, дітей, світу; любов неможлива без розумної вимогливості, вимогливість лежить в основі педагогічних вимог – коло замкнулося!
* Якщо ти мало думаєш, смієшся, відчуваєш, допомагаєш, граєш, твориш –  як же  ти зможеш навчити всьому цьому інших?
*  Педагог - професія цілодобова і якщо не навчишся відволікатися, захоплюватися, мати інші творчі інтереси, то що ж в нас буде цікаво дітям?

                            Схема плану-конспекту заняття
Дата ________________________________________
Тема:_____________________________________________________________
Мета:
навчальна        
Типові формулювання:
- навчити, дати уявлення, пояснити, учити, розповісти, розкрити …
- познайомити з інформацією, умовами тощо…
- проконтролювати засвоєння певних (таких) вмінь та навичок, вивчених на попередніх заняттях…
- сформувати (закріпити) певні (такі) навички та вміння… по даному матеріалу (на матеріалі цього заняття)…
- розширити або/і поглибити (збагатити) знання (конкретно названі)…
- узагальнити знання, одержувані з різних джерел (в тому числі самостійно)…
розвиваюча
Типові формулювання:
- розвинути (розкрити) здібності, уяву, пам’ять, увагу…
- розвивати почуття (кольору, світу…)
- формувати практичні навички та вміння…
- удосконалювати вміння та навички…
- забезпечити в ході заняття (розвиток мови учнів, поповнення словникового запасу, оволодіння…)
 виховна
 Типові формулювання:
- виховувати почуття…
-  прищеплювати…
- сприяти в ході заняття вихованню певних (таких) якостей (понять)…
- для рішення завдань (естетичного, морального, духовного …) виховання …
- з метою рішення завдань (громадянського …) виховання …
- викликати інтерес до інформації , людей, умов взаємодії…
- залучити, заохотити, зміцнити інтерес…
- викликати неприйняття…
Тип заняття: засвоєння нових знань, умінь та навичок; формування практичних умінь та навичок; застосування вмінь та навичок; узагальнення; комбінований
Вид заняття: ділова гра, змагання, театралізоване заняття, взаємонавчання вихованців, залік, творчий звіт, конкурс, рольова гра, концерт, конференція, семінар, екскурсія, салон, мандрівка, імпровізація тощо.
Форма  заняття: групова, індивідуальна, зведена репетиція, ансамблева репетиція.
Обладнання: таблиці, плакати, посібники, схеми, моделі, роздатковий матеріал, демонстраційний матеріал, діаграми,  література, технічні засоби тощо.

І. Вступна частина

Організаційний момент - перевірте готовність дітей до уроку,  підтримуйте порядок і дисципліну протягом усього заняття.
Повідомлення теми та мети заняття
 Тема, мета заняття повинні оголошуватися обов’язково; назва теми, мета, завдання мають бути адаптованим до сприйняття дітей.   
— актуалізація опорних знань;
— мотивація навчальної діяльності гуртківців

II. Основна частина

 Основні  питання, що необхідно обговорити (поставити, з’ясувати): І._________________________________________________________________
2._________________________________________________________________
3._________________________________________________________________
4._________________________________________________________________
5._________________________________________________________________

— висвітлення керівником матеріалу нової теми;
— оволодіння новими теоретичними та практичними знаннями;
— залучення учнів до самостійного осмислення нового матеріалу, самостійна робота;
— підведення гуртківців  до узагальнень, висновків. 
  
III. Заключна частина
   Підведення підсумків
— обґрунтування гуртківцями можливості використання отриманих знань, умінь, навичок;
— загальний підсумок заняття із зазначенням його позитивних та негативних моментів;
— повідомлення завдань на наступне заняття (якщо є);
— рекомендована література (якщо є).
Категория: Школа педмастерства | Добавил: drNata (20.10.2011)
Просмотров: 1015 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Освіта














Друзі сайту

Форма входу


Статистика


Copyright Наталья Беркунская © 2018
Сайт управляється системою uCoz