У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8

Сортувати за: Даті

Дистанційне навчання Школи педагогічної майстерності у формі прес-реліза, присвячене першим українськім педагогічним журналам, які виходили у кінці 19-го - початку 20 століття.

Школа педмастерства | Переглядів: 13 | Додав: Veta | Дата: 10.11.2020

    

  

 

Зміни – це закон життя.

Ф. Кеннеді

Змінність і динамізм – найголовніша риса ХХІ століття. Функціонування суспільства вимагає особистостей, так би мовити, з певною «начинкою», тобто таких, які здатні адаптуватися до складних умов конкуренції сьогодення.

Школа педмастерства | Переглядів: 210 | Додав: dtu | Дата: 18.10.2019

Український фольклор – нескінченна скарбниця виховного матеріалу, яка відкривається для кожного, хто хоче долучитися до першоджерела вікової мудрості народу. Тому дуже важливо знайомити підростаюче покоління змалечку із морально-етичною спадщиною української народної творчості, її естетикою.

Школа педмастерства | Переглядів: 578 | Додав: Veta | Дата: 18.02.2016

   У кожний період розвитку на освіту нашої держави мали вплив відомі постаті. Вони не тільки формували любов до культури рідної мови, навчання та багато чого, а і вводили в освіті нові правила, створювали кращі умови для самовдосконалення. За роки нашої незалежності освіта суттєво змінилась, а саме, були створені нові навчальні заклади для дітей з різних верств населення, молоді з особливими потребами. Також було піднято рівень української мови, зросли соціальні гарантії педагогам та учням. Крім того, було підвищено рівень фінансування освітніх закладів держави.
Школа педмастерства | Переглядів: 1340 | Author: Каминецкая Т.Г. | Додав: drNata | Дата: 20.10.2011 | Коментарі (0)

   Сегодня, в рамках проведения Методической недели,  мы предлагаем вашему вниманию библиографический обзор «Первые журналы о воспитании, их роль в решении проблем воспитания подрастающего поколения и развитии общества в 19-20 вв», целью которого является активизация интереса к проблеме  развития   педагогической мысли 19- начала 20 века, в том числе,  возникновения педагогической периодики.
Школа педмастерства | Переглядів: 2162 | Author: Каминецкая Т.Г. | Додав: drNata | Дата: 20.10.2011 | Коментарі (0)

Заповіді педагога
* Якщо ти не вмієш тремтливо та зворушливо любити і поважати своїх близьких, то тобі перш ніж іти працювати у позашкільний заклад, необхідно освоїти цю важливу духовну умову та якість, без яких педагога не існує.
* На великому аркуші паперу випиши всі свої професійні та людські недоліки. Посиль роботу над собою і з накопиченням досвіду, мудрості, знань, емоційних почуттів обережно приступайте до їх викреслення.
* Якщо ти не вмієш утримувати дисципліну в групі, то про інші твої таланти вихованці не узнають.
* Без педагогічних вимог-успіхів у вихованні та навчанні не досягнути, без авторитету не працюють педагогічні вимоги, авторитет неможливий без любові до свого предмету, дітей, світу; любов неможлива без розумної вимогливості, вимогливість лежить в основі педагогічних вимог – коло замкнулося!
* Якщо ти мало думаєш, смієшся, відчуваєш, допомагаєш, граєш, твориш –  як же  ти зможеш навчити всьому цьому інших?
*  Педагог - професія цілодобова і якщо не навчишся відволікатися, захоплюватися, мати інші творчі інтереси, то що ж в нас буде цікаво дітям?
Школа педмастерства | Переглядів: 1339 | Додав: drNata | Дата: 20.10.2011 | Коментарі (0)

Урок  (заняття) — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі.  Треба, щоб він обов’язково був  сучасним,  методично грамотним, цікавим.
     Пропонуємо деякі методичні настанови щодо удосконалення якості організації та проведення занять в гуртках.

Школа педмастерства | Переглядів: 2373 | Додав: drNata | Дата: 20.10.2011

Урок(заняття) — основна форма навчання, як в загальноосвітньому, так і в позашкільному навчальному закладі. Через нього проходять усі діти. І треба , щоб він обов’язково був сучасним, методично грамотним, цікавим.

Школа педмастерства | Переглядів: 10132 | Author: Камінецька Т.Г. | Додав: drNata | Дата: 20.10.2011


Відділ художньо-естетичного виховання
Відділ технічної творчості, туризму та краєзнавства
Відділ декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва
Відділ організаційно-масової роботи
Відділ методичної роботи