У ЯКИХ ВИПАДКАХ ВАРТО ЗВЕРУТИСЯ ДО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ

Шановні батьки!

Сьогодні поговоримо про те, коли варто звертатися до ІРЦ та на які особливості розвитку дитини важливо вчасно звернути увагу.

* Ваша дитина росте, але Ви почали помічати, що вона в своєму розвитку відрізняється від дітей Ваших знайомих чи сусідів, зокрема:

• дитина почала пізніше гулити, тримати голівку, тягнутися до іграшок, хапати їх, захлинається при смоктанні, із запізненням навчилася сидіти, повзати і ходити;

• до трьох років у дитини не з’явилося мовлення, вона спілкується за допомогою жестів та окремих складів;

• з іграшками до цього часу гратися не може, лише на короткий термін дитину може привабити чужа або нова іграшка;

• дитина неуважна, не слухає казки , не розуміє їх змісту, погано

запам’ятовує вірші;

• у поведінці дитини є моменти, які Вас хвилюють: малюк дуже рухливий, неслухняний або, навпаки, млявий, повільний, у нього повсякчас змінюється настрій;

 

*Якщо Ваша дитина навчається в школі:

• у дитини є труднощі в засвоєнні освітньої програми чи навчальних предметів;

• педагоги скаржаться, що у дитини є труднощі в навчанні, порушення поведінки в класі, агресивність;

• дитина часто відчуває себе втомленою, не бажає вчитись, виконувати домашні завдання, відвідувати школу;

• дитина, на Ваш погляд, надто рухлива, або, навпаки, довго думає, гірше інших навчається, погано говорить.

 

Прийти на консультацію до фахівців ІРЦ батьки можуть за власним бажанням, якщо непокояться про свою дитину (бачать і розуміють, що їх дитина відрізняється за рівнем розвитку чи поведінкою від більшості дітей того ж віку).

Також на консультацію свідомі батьки приходять зі своєю дитиною за рекомендацією лікаря або ж дослухаються до порад вчителя, соціального працівника, психолога чи вихователя.

Спочатку можна проконсультуватися з приводу своїх занепокоєнь, а от вже у разі потреби, фахівці ІРЦ проведуть комплексну багатопрофільну оцінку розвитку дитини.

Якщо дитина має тяжкі порушення психофізичного розвитку і їй встановлено медичний діагноз, педагоги закладу, який вона відвідує, так само, як і фахівці ІРЦ, мають роз’яснити батькам важливість такої багатопрофільної оцінки в ІРЦ. Це допоможе надати якісну психолого-педагогічну допомогу дитині, адекватно та професійно організувати психолого-педагогічний супровід її розвитку, а також забезпечити підтримку батькам.

Категорія: Інклюзивна освіта в закладі | Додав: ferensnatalya (01.10.2021)
Переглядів: 30 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Відділ художньо-естетичного виховання
Відділ технічної творчості, туризму та краєзнавства
Відділ декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва
Відділ організаційно-масової роботи
Відділ методичної роботи