Аби бути в безпеці. Як підготувати дітей до надзвичайних ситуацій, не лякаючи

З дітьми важливо говорити про надзвичайні ситуації зокрема для того, щоб інформація, яку вони можуть отримати під час самої НС, не шокувала й не травмувала їх.

Підготовка робить стрес дитини “експертним”, виводить її та дорослого зі стану травматичної безпорадності та вразливості. Пояснюючи, ми протиставляємо тривозі продуктивні дії.

Ми розмовляємо про безпеку не тому, що має статися щось небезпечне, а щоби «натренувати “м'яз безпеки”». Це треба, щоби відчувати свою силу в будь-якій складній ситуації й почуватися захищеними.

 

 

Ілюстрована Методичка для перегляду та завантаження https://bit.ly/миготові-продітей

як безпечно говорити з дітьми про надзвичайні ситуації, щоби вони відчували себе захищеними;

чому про це важливо розмовляти;

з чого почати;

чим відрізнятиметься розмова залежно від віку.

 

Текст для дорослих, де докладніше про вікові особливості (сайт НУШ)

https://bit.ly/33Cektt

 

Хай це все ніколи не знадобиться!

Категорія: Скринька порад | Додав: ferensnatalya (20.01.2022)
Переглядів: 66 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Відділ художньо-естетичного виховання
Відділ технічної творчості, туризму та краєзнавства
Відділ декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва
Відділ організаційно-масової роботи
Відділ методичної роботи